מנתח אורולוגי בחיפה

אורולוגיה היא ענף ברפואה אשר מתמקד בבעיות בדרכי השתן אצל גברים ואצל נשים ובמערכת הרבייה הגברית. האורולוגיה משלבת בין היתר גם מתן טיפול תרופתי לבעיות שונות הקשורות למערכות בגוף בהן היא עוסקת וגם מתן טיפול ניתוחי לבעיות המצריכות התערבות כירורגית. מי שעוסק בתחום האורולוגיה הוא האורולוג, האורולוג הינו רופא המומחה לאבחון וטיפול במגוון של מחלות דרכי השתן אצל נשים , גברים וילדים, במחלות של מערכת המין בגברים, ובמחלות נוספות. בין תחומי התמחותו של מנתח אורולוגי בחיפה ובכל מקום אחר, נכלל גם ביצוע של הליכים ניתוחיים במקרים בהם יש צורך בכך. במצבים מסוימים כמו לדוגמא גילוי מוקדם של סרטן הערמונית יש צורך לבצע ניתוח, במקרה הזה הסרת בלוטת הערמונית. מנתח אורולוגי בחיפה מקצועי ובעל ניסיון יהיה בעל כלים לבצע ניתוחים שכאלו בצורה המקצועית והמדויקת ביותר.

מנתח אורולוגי בחיפה – הניתוחים המבוצעים

ישנם מגוון רחב של טיפולים וניתוחים אותם יבצע מנתח אורולוגי בחיפה, בין הניתוחים אותם מוסמך אותו מנתח אורולוגי בחיפה: ניתוח לכריתת ערמונית מוגדלת שפירה, ניתוח זה נעשה במגוון דרכים שונות ביניהם: ניתוח פתוח, ניתוח סגור ונידוף באמצעות לייזר. ניתוחים נוספים אותו יוסמך לבצע מנתח אורולוגי בחיפה: ביופסיה של הערמונית, ניתוחים להסרת גידולים שונים באשכים, בכליות ובכיס השתן, ניתוחים אנדוסקופים ופלסטיים לתיקון היצרויות השופכה, ניתוחים לטיפול במומים מולדים או נרכשים בדרכי השתן . פעולות נוספות אותם יוסמך לבצע מנתח אורולוגי בחיפה, טיפולים שונים במחלות אבנים במערכת השתן, טיפול בציסטות כלייתיות, אבנים בדרכי השתן, אי שליטה בגברים ונשים ותפקוד מיני לקוי ועוד טיפולים רבים.

מנתח אורולוגי בחיפה – חשיבות התפקיד

חשיבות ביקור אצל מנתח אורולוגי בחיפה במידת הצורך, היא גבוהה לאין שיעור, בעיקר, מכיוון שאת רוב הבעיות במערכות אלו ניתן לפתור או לפחות להקל משמעותית על הסימפטומים. כך יוצא ובמידה ואתם חשים פגיעה או תקלה מסוימת, גם אם מדובר בבעיה אינטימית לחלוטין, חשוב למהר ולהיבדק אצל מנתח אורולוגי בחיפה, שיבדוק, יאבחן, ייעץ ויטפל בהקדם, גם אם הטיפול כרוך בביצוע של ניתוח כלשהו.