מומחה לסרטן הערמונית בחיפה

סרטן הערמונית, היא מחלה מאוד לא נעימה בלשון המעטה, אבל גילוי מוקדם מאפשר טיפול בה וגם במידה והטיפול לא בוצע, ניתן לחיות איתה שנים ארוכות, הבעיה שלפעמים החיים בצל המחלה יהיו מעט לא נעימים. מהסיבה הזאת חשוב, למהר ולפנות לרופא שהוא מומחה לסרטן הערמונית בחיפה או באזור המגורים שלכם, גם במידה ומתעורר החשד הקלוש ביותר למחלה זאת, כאמור גילוי המחלה בשלביה המוקדמים על ידי מומחה לסרטן הערמונית בחיפה, יוכל למנוע מכם הרבה אי נעימויות בעתיד.

מומחה לסרטן הערמונית בחיפה – הניתוחים המבוצעים

במידה ואותו מומחה לסרטן הערמונית בחיפה אליו פניתם זיהה את המחלה בשלביה הראשוניים, סביר להניח שהוא יבצע אחד מתוך שני ניתוחים: ניתוח כריתת הערמונית, במסגרת ניתוח זה, מומחה לסרטן הערמונית בחיפה יסיר את בלוטת הערמונית. נהוג לבצע ניתוח זה רק במידה והסרטן לא התפשט מחוץ לבלוטת הערמונית. כריתת הערמונית: בניתוח זה מוסרת בלוטת הערמונית בכללותה בתוספת חלק מהרקמה העוטפת אותה. בניתוח זה משתמשים כאשר מאמינים שהסרטן עדיין לא התפשט אל מחוץ לבלוטת הערמונית. הניתוח השני אשר יתבצע על ידי מומחה לסרטן הערמונית בחיפה, בעת הצורך, נקרא TURP, במסגרת ניתוח זה יכרות מומחה לסרטן הערמונית בחיפה, רק חלק מבלוטת הערמונית. ניתוח זה יתבצע בדרך כלל במקרים בהם החולים סובלים מהגדלה לא סרטנית של בלוטת הערמונית, או גברים אשר מפאת גילם או מסיבות אחרות לא יכולים לעבור כריתה מלאה של בלוטת הערמונית. מעבר לניתוחים אלו, ישנם דרכים נוספות בהם ישתמש מומחה לסרטו הערמונית בחיפה לטיפול בסרטן בהתאם לשלב בו הוא נמצא, בין היתר: טיפולים בהקרנות, טיפולים הורמונאליים וטיפולים נוספים.

מומחה לסרטן הערמונית בחיפה – פרופסור אבי שטיין

במידה ואתם תרים אחר מומחה לסרטן הערמונית בחיפה, פרופסור אבי שטיין הוא הכתובת עבורכם. פרופסור אבי שטיין הינו מומחה לכירולוגיה אורולוגית, שאחד מתחומי ההתמחות העיקריים שלו הוא גילוי, אבחון וטיפול בסרטן הערמונית. מעבר למקצועיות, לניסיון ולידע של פרופסור שטיין – מומחה לסרטן הערמונית בחיפה, שם הפרופסור גם דגש עם אדיבות ורגישות בטיפול במצב לא נעים זה.